REKLAMACJE I ZWROTY
Zwrot i wymiana towaru:
- Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki.
- Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura).
- Towar powinien być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
- Koszt transportu w tym przypadku pokrywa Kupujący.
- W przypadku zwrotu towaru prosimy Kupującego o podanie numeru konta bankowego, na które zostaną zwrócone pieniądze.
- Wszelkie reklamacje powinny być kierowane kurierem na adres:
Marco Diamanti
C.H.PTAK-Hala G, aleja 7, stoisko Z 22,
ul.Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów
tel.kom. 664 622 442
Reklamacje:
- Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie otwarcia paczki w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera. Warunkiem przyjęcia jest spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sklepem e-artemide.pl, po czym reklamowany towar powinien być wysłany pod adres korespondencyjny widoczny w lewym górnym rogu na otrzymanej kopercie.
- Hurtownia ma 14 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie rozwiązania reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi pieniędzy.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany z powrotem do Kupującego.
WAŻNE ! Podstawą do zwrotu jest protokół przyjęcia towaru